-->

بالفيديو نور هشام سليم يعترف:معنديش خلل هرموني..واللي عملته يغضب ربنا

بالفيديو نور هشام سليم يعترف:معنديش خلل هرموني..واللي عملته يغضب ربنا


    نشر إبن الفنان المصري هشام سليم عبر موقع التواصل الإجتماعي " إنستقرام " مقطع فيديو يتحدث فيه عن أنه  متحول جنسيا وليس "عابرا" مثلما ذكر مسبقا في تصريحات إعلامية على لسانه.

    حيث قال نور هشام سليم خلال مقطع الفيديو عن وفاة سارة حجازي حيث قال "أنا قلبي متقطع على مصر.. والإنسانية اللي مش موجودة فيها.. اللي راضي بيا ومش راضي بسارة حجازي وملك الكاشف يبقى منافق".

    و أضاف ابن هشام سليم "مكنش عندي خلل هرموني ولا "إنترسكس".. فأنا قدام ربنا اللي عملته ده غلط.. وأنتم ماشيين حبيبي يا نور.. وأعمل اللي تحبه".

    و أشار إلى "أنا زيي زي سارة حجازي.. واللي مش راضي بيها مش راضي بيا.. ومش عايزه عندي"، مستنكرا الهجوم على الفتاة المثلية: "الجريمة بتاعتها إيه؟! أنها بتحب البنات.. أنتم مش ملايكة علشان تحكموا على الناس".

    ومن الجدير بالذكر أن الفنان المصري هشام سليم صرح خلال شهر رمضان في لقاء معه بنتي نور بقت ابني نور، بتتحول دلوقتي، من ساعة ما اتولدت وجسمها جسم ولد، وكان الشك يراودني، من أول ما مسكتها"

    و أضاف أيضا  "كنت على طول بشك في الحكاية دي، لغاية ما جت في يوم قالتلي أنا عايشة في جسم غير جسمي، وكانت عندها 18 سنة، ودلوقتي 26 سنة، وقولتلها المطلوب مني إيه".

    وأشار الفنان هشام سليم "أنا عارف إنه يمر بمشاعر وحاجات ومخه بحاجات تعباه، إنه يلاقي نفسه ويقرر يعيش ازاي، وبما إني أنا أبوه فلازم أشوف هقدر أساعده إزاي، البطاقة بتاعته خلصت، والسجل المدني مش عارفين يسجلوها إيه".



    AYA-RAFAT
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع اندماج .

    إرسال تعليق