-->

الفنانة المصرية نهى العمروسي بعد القبض على ابنتها : " عندي كلام هيفجر الدنيا "

الفنانة المصرية نهى العمروسي بعد القبض على ابنتها : " عندي كلام هيفجر الدنيا "

    تصدرت  قضية فندق "الفيرمونت"  الترند على مؤشرات البحث في موقع " جوجل " و ذلك بعد  عدة تطورات خلال الساعات القليلة الماضية .


    حيث تم  القبض على عدد من الأشخاص على ذمة التحقيقات في  قضية فندق "الفيرمونت"  ومن بينهم نازلي مصطفى كريم، ابنة الفنانة المصرية نهى العمروسي.


    حيث قالت الفنانة المصرية نهى العمروسي في تصريحات لها على موقع " مصراوي ": "مش عايزه أتكلم في هذا الموضوع دلوقتي، ولازم الجميع يعرف إن بنتي بريئة، وتم الزج بها في تلك القضية من جهة أهالي بعض المغتصبين "أصحاب النفوذ"، بحسب تعبيرها.


    و أشارت نهى العمروسي : "ابنتي متزوجة من أحد المتهمين في هذه القضية، وتمت دعوتها من قبل النيابة للشهادة، وفجأة تحولت من شاهدة لمتهمة".


    و تابعت حديثها قائلة : "أنا مش عايزة أتكلم عشان لو اتكلمت وقولت اللي عندي الدنيا هتتقلب، بس لو بنتي حصلها حاجة من القضايا واللي أهالي المغتصبين ملفقينها لها، بنفوذهم وسُلطتهم الكبيرة أوي مش هسكت، وبعد اللي حصل لبنتي ده أنا اتأكدت".


    و إختتمت الفنانة المصرية حديثها حيث قالت : "لو بنتي حصلها حاجة واستمر الظلم عليها، أقسم بالله ما هسكت والكلام اللي هقوله هيفجر الدنيا، إن شاء الله ربنا هينصرنا".

    AYA-RAFAT
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع اندماج .

    إرسال تعليق