أخبار الفن

الفنانة مى حلمى تكشف لأول مرة أسباب طلاقها

صرحت الإعلامية المصرية مى حلمى و لأول مرة عن تفاصيل و أسباب انفصالها عن الفنان المصري محمد رشاد، حيث شاركت مى حلمي متابعيها عبر خاصية ستورى عبر حسابها على موقع التواصل الإجتماعي ” إنستقرام ” الكثير من التفاصيل .حيث أكدت أنها اختارت الصمت لشهور و لكنها فى ظل ما تتعرض له من اتهامات وضغوط قررت الخروج عن صمتها

حيث قالت الإعلامية المصرية مى حلمي خلال مقطع الفيديو القصير  “من سنتين بدأت حياتى تبقى مشاع، من أول ما اتلغى فرحى وعمرى ما اتكلمت أو قلت أسباب وببعد حياتى الشخصية”.

و تابعت مي حلمي حديثها حيث قالت “الطلاق تجربة صعبة على أى ست، وميعرفوش أنا اتطلقت ليه، تجربة الخيانة صعبة وتجربة الغدر من أقرب حد ليك صعبة، بتكلم عن الست ازاي بتفقد أمان ومصداقية وثقة في الناس اللي حواليها، إزاى الناس بتقدر تتخلى فى ثانية وتبيع وتنسى دي حاجة تالتة بقى، على ما أعتقد كنت محتاجة أحكى الكلام ده عشان أحس أنى خلاص صافية”.

و أوضحت أيضا “لكل واحدة بتتساب  لوحدها.. أنتى قوية وفى تفاصيل نفسي أقولها في الغدر وأنك تتجوزى وتطلقى عموما أنا اتبهدلت سنتين.. تجربة مريرة بكل مافيها ومش عايزة ارجعها، وأنا مظلومة لمدة سنتين، هو فيه عروسة بتسيب فرحها وتمشى، صعب أبص فى عين أهلى وأصحابى ومش معايا ربع جنيه ووقفت على رجلى تانى”.

و في الختام قالت الإعلامية المصرية مى حلمي “فيه كتير وقفوا جنبى ومعايا منهم الإعلامية ريهام سعيد، وسارة الطباخ فعلا ستات جدعة ودعموني”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى