أخبار الفن

زوجة طارق العريان الأولى تُهاجِم أصالة بقسوة

قامت الزوجة الأولى للمخرج السوري طارق العريان هالة العتال، بالرد على الفنانة السورية أصالة نصري، بعد تعليقها على صورة زوجها السابق مع الموديل السورية نيكول سعفان.

حيث شنت  أصالة نصري هجوم قوي على طليقها، بعدم اهتمامه بأولاده و أنها عانت من خيانته، و أن الصورة قد جرحتها و كانت سبباً في انفصالها عنه وبداية علاقته بها، مما أدى للانفصال بعد 13 عاماً.

و من جانبها قامت زوجة طارق العريان الأولى بالرد على أصالة عبر حسابها على موقع التواصل الإجتماعي ” فيس بوك ” حيث قالت : “دي أول مرة ممكن أرد فيها، الصورة قاسية عليكي، طيب أنا لما كنت بشوف ألف صورة، وابني مش موجود فيها، يا ترى إحساسي أنا كان إيه؟!.. كان أكتر من قاسي، وكان مقهور”.

و تابعت هالة العتال حديثها حيث قالت : “طيب لما كنتِ بتكتبي العائلة وابني مش موجود فيها، إحساسه هو كان إيه؟”.

و أشارت أيضا: “أولادك عندهم أب، أيمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده أب واحد بس، وللأسف مش هقدر أقول تفاصيل”، وأكملت العتال أسئلتها لأصالة: “طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك إيه، يا ترى قاسي، ولا حنون زي ما انتي دلوقت، الجواز والحب والعشرة في تفاصيل محدش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الأيام إن ممكن الأب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش إن في نفسية ولد، ممكن تتدمر”.

و أوضحت هالة العتال : “طيب دلوقت أولادك زعلانين من الكَسرة، طيب يتكلموا معاه ليه لحد دلوقت؟ أرجوكي كفاية، في أولاد، وأنا من حقي أدافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مِش حلوة من كتر الحرب على أبوه.. كفاية»”.

و في الختام قالت زوجة هالة العتال عبر منشورها على فيس بوك : “بعد الانفصال اللي كنت بتمنى استمرار ليكم وربنا يشهد عليه، بس ده نصيب، الأهم دلوقت الأولاد، كفاية تشهير في طارق.. هو مش خاين، وأنت عارفة ده كويس جداً، والأهم من الراجل دلوقت الأولاد بس، بلاش نشوه الصورة، وهو حر وانتي عشيتي معاه 13سنة وأنا عشيت 10 سنين، ومعملتيش أي حاجة من دي عمري؛ لأن الأهم كان ابني مش أنا.،أرجوكي كِفاية من فضلك لأنّ طارق أحسن أب في الدنيا مع أولاده وأنتي عارفة ده كويس”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى