منوعات

مسلسل نسل الأغراب الحلقة 11 الحادية عشرة كاملة

قصة مسلسل نسل الأغراب بتدور عن عساف اللى بيخرج من السجن بعد 20 سنة و بيقابل كل معارفه واهلة وقرايبة من البلد وبيتفاجئوا به إنه خرج من السجن وطبعا الخبر بيقع زي الصاعقة على عدوه اللدود غفران الغريب ودة طبعا مشكلة كبيرة بسبب صراع عائلي قديم و الصراع الاكبر من عساف إنه عايز جليلة مراتة وابنة حمزة وثراع من غفران إنه عايز إمه اللى برضه عساف حابسها آكتر من 20 سنة.. وعلي الغريب ظابط المباحث واخو جليلة بيحاول يفصل بين النزاع دة .

أهم أحداث الحلقة الحادية عشرة من مسلسل نسل الأغراب :

من أهم أحداث الحلقة الحادية عشرة من مسلسل نسل الأغراب عساف بعد أن أرسل لغفران صورة ووالدته على الواتسب، مباشرة غفران يجهز الرجال والأسلحة والنيران لأنه لم يرى والدته منذ عشرين عاماً بعد أن خطفها عسّاف. و من يأتي الضابط علي وسط هذه الجلبة ويسأل غفران عن الذي يفعله.

و بعد ذلك يقوم غفران بجعل الضابط يرى صورة والدته التي أرسلها عساف، و يطلب منه علي أن يهدأ وأنه سوف يحل الموضوع بطريقته وأنهم لا يريدون إشعال البلد من جديد. و من ثم غفران يقول لعلي أنه لن يحضر له والدته ولا يعمل أمامه مصلح إجتماعي، ووالدته سوف يحضرها بنفسه.

مقالات ذات صلة

تعليق واحد

  1. المخرج الرائع المميز أ محمد سامى ياباشا اتنين فطاحل تحط بينهم العصفوره الاستاذه مى
    اقسم بالله ماتقليل منها لاننا شوفنلها اعمال كتير مع نفس الفطاحل ولكن اعمال منفرده ولكن كان ممكن تكون الاستاذه وفاء عامر او ممثله تماثلها فى الطول والعرض مع أحترامى الشديد لسعادتك علشان اكيد رؤيتك افضل تحياتى لسعادتك وللدكتور سامى وسايباك معاه رساله لانك واعدنى بدور لما اتقابلنا فى اكتوبر مينا جاردن

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى